Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 12.04.2017

Data şi ora desfăşurării: 12.04.2017 14:00
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 121 din 07.04.2017
Ordinea de zi:
  1. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentantului desemnat în Adunarea Generala a Asociației de Dezvoltare intercomunitară "Dobrogea"
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  2. Proiect de hotărâre privind împuternicirea Primarului comunei OSTROV, să ia toate măsurile legale și necesare în numele și pentru Consiliul Local al comunei Ostrov, în vederea îndeplinirii procedurilor și pentru semnarea contractelor de închiriere, vânzare - cumpărare și de concesiune
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  3. Proiect de hotărâre privind casarea unor mijloace fixe și obiecte de inventar din patrimoniul privat al comunei Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  4. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor financiar domnului Simion Gigi-Marian
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii de către administratorul Liceului „Regele Carol I” Ostrov a spațiului "Cantină"
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  6. Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din conținutul HCL nr 5/28.02.2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării unor poziții din Anexa la bunurilor aparținând domeniului public al comunei Ostrov, județul Constanța
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Preşedinte şedinţă: CĂCIULAN DANIEL
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 13
Consilieri absenţi: 2
Hotărâri adoptate: 7
  1. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 23 din 12.04.2017 privind acordarea unui mandat special reprezentantului desemnat în Adunarea Generala a Asociației de Dezvoltare intercomunitară "Dobrogea"
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  2. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 24 din 12.04.2017 privind împuternicirea Primarului comunei OSTROV, să ia toate măsurile legale și necesare în numele și pentru Consiliul Local al comunei Ostrov, în vederea îndeplinirii procedurilor și pentru semnarea contractelor de închiriere, vânzare - cumpărare și de concesiune
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  3. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 25 din 12.04.2017 privind casarea unor mijloace fixe și obiecte de inventar din patrimoniul privat al comunei Ostrov
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  4. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 26 din 12.04.2017 privind acordarea unui ajutor financiar domnului Simion Gigi-Marian
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  5. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 27 din 12.04.2017 privind aprobarea închirierii de către administratorul Liceului „Regele Carol I” Ostrov a spațiului "Cantină"
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  6. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 28 din 12.04.2017 privind îndreptarea erorii materiale din conținutul HCL nr 5/28.02.2017
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  7. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 29 din 12.04.2017 privind aprobarea modificării unor poziții din Anexa la bunurilor aparținând domeniului public al comunei Ostrov, județul Constanța
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Inventarul bunurilor aparținând domeniului public al comunei Ostrov, județul Constanța
Proces-verbal: Încheiat în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 12.04.2017
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 12.04.2017