Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 16.02.2018
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 44 din 09.02.2018
Ordinea de zi:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local, bugetului activităților finanțate integral din venituri proprii, a planului anual de achiziții si a Listei de investiții pe anul 2018
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind decontarea cheltuielilor de transport pentru cadrele didactice care își desfășoară activitatea în comuna Ostrov și se deplasează din alte localități
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii exercițiului bugetar pe anul 2017
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind casarea și valorificarea unor bunuri
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul IV al anului 2017
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind avizarea/aprobarea Documentațiilor de atribuire a contractelor de delegare, prin concesiune, a gestiunii serviciului de salubrizare aferente Proiectului „Sistem de Management Integrat al Deșeurilor în județul Constanța”
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică a pajiștilor din proprietatea privata a comunei Ostrov, a Studiului de oportunitate privind închirierea, aprobarea Regulamentului procedurii de licitație, Documentației de atribuire, Caietului de sarcini, cerințele minime de calificare ale ofertanților, Contractului de închiriere - model cadru, în vederea atribuirii contractelor de închiriere a pajiștilor, aflate în proprietatea privată a comunei Ostrov
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov. - Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de Fezabilitate, revizuit și a indicatorilor tehnico-economici aferenți investițiilor propuse în comuna Ostrov și a alocării din bugetul local a valorii cofinanțării aferentă „Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanta in perioada 2014-2020”
Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 13
Consilieri absenţi: 2
- CONSTANTIN PETRICĂ (absent motivat)
- JECU MARIAN (absent motivat)
- Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 12 din 16.02.2018 privind aprobarea bugetului local, bugetului activităților finanțate integral din venituri proprii, a planului anual de achiziții si a Listei de investiții pe anul 2018
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri) - Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 13 din 16.02.2018 privind decontarea cheltuielilor de transport pentru cadrele didactice care își desfășoară activitatea în comuna Ostrov și se deplasează din alte localități
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri) - Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 14 din 16.02.2018 privind aprobarea încheierii exercițiului bugetar pe anul 2017
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri) - Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 15 din 16.02.2018 privind casarea și valorificarea unor bunuri
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
Anexe:- Anexa 1 - Casare obiecte de inventar 31.12.2017
- Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 16 din 16.02.2018 privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul IV al anului 2017
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri) - Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 17 din 16.02.2018 privind avizarea/aprobarea Documentațiilor de atribuire a contractelor de delegare, prin concesiune, a gestiunii serviciului de salubrizare aferente Proiectului „Sistem de Management Integrat al Deșeurilor în județul Constanța”
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri) - Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 18 din 16.02.2018 privind aprobarea închirierii prin licitație publică a pajiștilor din proprietatea privata a comunei Ostrov, a Studiului de oportunitate privind închirierea, aprobarea Regulamentului procedurii de licitație, Documentației de atribuire, Caietului de sarcini, cerințele minime de calificare ale ofertanților, Contractului de închiriere - model cadru, în vederea atribuirii contractelor de închiriere a pajiștilor, aflate în proprietatea privată a comunei Ostrov
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
Anexe:- Anexa 1 - STUDIU DE OPORTUNITATE privind închirierea suprafețelor de pajiști aflate în proprietatea privată a comunei Ostrov
- Anexa 3 - REGULAMENTUL PROCEDURII DE LICITAŢIE privind închirierea pajiștilor aflate în proprietatea privată a comunei Ostrov
- Anexa 4 - CAIET DE SARCINI privind închirierea pajiștilor, aflate în proprietatea privată a comunei Ostrov
- Anexa 5 - DOCUMENTAŢIA DE ATRIBUIRE privind închirierea pajiștilor, aflate în proprietatea privată a comunei Ostrov
- Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 19 din 16.02.2018 privind aprobarea Studiului de Fezabilitate, revizuit și a indicatorilor tehnico-economici aferenți investițiilor propuse în comuna Ostrov și a alocării din bugetul local a valorii cofinanțării aferentă „Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanta in perioada 2014-2020”
(adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
Anexe:- Anexa 1 – Indicatorii tehnico-economici
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 16.02.2018