Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 28.06.2018

Data şi ora desfăşurării: 28.06.2018 14
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 180 din 22.06.2018
Ordinea de zi:
  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local de Venituri și Cheltuieli, a Planului de investiții și a completării Planului de achiziții al comunei Ostrov pe anul 2018
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  2. Proiect de hotărâre privind încetarea dreptului de folosință asupra unor terenuri atribuite în baza Legii 15/2003
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Preşedinte şedinţă: URSULESCU IANCU
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 11
Consilieri absenţi: 4
  1. CARACULEA NICOLAE (absent motivat)
  2. JECU MARIAN (absent motivat)
  3. CRUCERU LUCIAN (absent motivat)
  4. DUDA MONICA-CLAUDIA (absent motivat)
Hotărâri adoptate: 2
  1. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 47 din 28.06.2018 privind aprobarea rectificării Bugetului local de Venituri și Cheltuieli, a Planului de investiții și a completării Planului de achiziții al comunei Ostrov pe anul 2018
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Bugetul local de Venituri și Cheltuieli
    • Lista obiectivelor de investiții rectificată la trim. al-II-lea în anul 2018 cu finanțare parțială sau integrală de la bugetul local
    • Completare Plan de achiziții, iunie 2018
  2. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 48 din 28.06.2018 privind încetarea dreptului de folosință asupra unor terenuri atribuite în baza Legii 15/2003
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Tabel cu tinerii cărora le-a încetat dreptul de folosință asupra terenului atribuit conform Legii 15/2003
Proces-verbal: Încheiat în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 28.06.2018
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 28.06.2018