Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 24.03.2017

Data şi ora desfăşurării: 24.03.2017 14:00
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 108 din 20.03.2017
Ordinea de zi:
  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local, a bugetului de venituri proprii , a planului anual de achiziții si a Listei de investiți pe anul 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  2. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință pe o perioadă de 3 luni
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  3. Proiect de hotărâre privind aplicarea prevederilor OUG nr.109/2011 de către Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Apă-Canal Constanța”
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  4. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor financiar domnului Radu Marian
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat din raza teritorială a comunei Ostrov, județul Constanța, pentru anul școlar 2017 - 2018
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  6. Proiect de hotărâre privind privind actualizarea Planului de Analiză și Acoperire a Riscurilor în comuna Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  7. Proiect de hotărâre privind hotărâre privind menținerea alocării din bugetul local a valorii cofinanțării aferentă Proiectului „Sprijin pentru pregătirea Aplicației de Finanțare și a documentației de Atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanţa în perioada 2014- 2020”
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Preşedinte şedinţă: CĂCIULAN DANIEL
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 13
Consilieri absenţi: 2
Hotărâri adoptate: 7
  1. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 16 din 24.03.2017 privind aprobarea bugetului local, a bugetului de venituri proprii , a planului anual de achiziții si a Listei de investiți pe anul 2017
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Sinteza bugetului local şi a bugetului de venituri proprii pe capitole și subcapitole și cheltuieli pe acțiuni, pe anul 2017
    • Lista obiectivelor de investiții inițială în anul 2017 cu finanțare parțială sau integrală de la bugetul inițial
    • Planul anual de achiziții pe anul 2017
  2. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 17 din 24.03.2017 privind alegerea președintelui de ședință pe o perioadă de 3 luni
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Expunere de motive
  3. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 18 din 24.03.2017 privind aplicarea prevederilor OUG nr.109/2011 de către Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Apă-Canal Constanța”
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  4. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 19 din 24.03.2017 privind acordarea unui ajutor financiar domnului Radu Marian
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  5. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 20 din 24.03.2017 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat din raza teritorială a comunei Ostrov, județul Constanța, pentru anul școlar 2017 - 2018
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Rețeaua școlară a unităților de învățământ preuniversitar de stat din raza teritorială a comunei Ostrov, județul Constanța, pentru anul școlar 2017 - 2018
  6. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 21 din 24.03.2017 privind privind actualizarea Planului de Analiză și Acoperire a Riscurilor în comuna Ostrov
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  7. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 22 din 24.03.2017 privind hotărâre privind menținerea alocării din bugetul local a valorii cofinanțării aferentă Proiectului „Sprijin pentru pregătirea Aplicației de Finanțare și a documentației de Atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanţa în perioada 2014- 2020”
    (adoptată cu 13 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
Proces-verbal: Încheiat în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 24.03.2017
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 24.03.2017