Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 27.07.2017

Data şi ora desfăşurării: 27.07.2017 14:00
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 220 din 21.07.2017
Ordinea de zi:
  1. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință pe o perioadă de 3 luni
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local de Venituri și Cheltuieli si Listei de investiții al comunei Ostrov pe anul 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  3. Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei speciale de propuneri de atribuire de denumiri
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  4. Proiect de hotărâre privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Ostrov, județul Constanța
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  5. Proiect de hotărâre privind modificarea H.C.L. nr.84/26.09.2012 privind adoptarea Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local al comunei Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  6. Proiect de hotărâre privind completarea programului anual al achizițiilor publice pentru anul 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul I al anului 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  8. Proiect de hotărâre privind modificarea tarifelor pentru activitățile specifice serviciului de salubrizare a localităților prevăzute în Contractul privind delegarea gestiunii prin concesiune a unei părți a serviciului de salubrizare al „Asociației de dezvoltare intercomunitară Grup local de acțiune Deleni”, nr. 16/17.05.2012
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  9. Proiect de hotărâre privind trecerea unul teren din domeniul privat în domeniul public de Interes local al comunei Ostrov, situat în localitatea Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  10. Proiect de hotărâre privind completarea Anexei – „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Ostrov”, însușită prin HCL nr. 29/12.04.2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Preşedinte şedinţă: MARIN ELENA
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 10
Consilieri absenţi: 5
Hotărâri adoptate: 10
  1. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 40 din 27.07.2017 privind alegerea președintelui de ședință pe o perioadă de 3 luni
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  2. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 41 din 27.07.2017 privind aprobarea rectificării Bugetului local de Venituri și Cheltuieli si Listei de investiții al comunei Ostrov pe anul 2017
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Bugetul local de Venituri și Cheltuieli
  3. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 42 din 27.07.2017 privind constituirea Comisiei speciale de propuneri de atribuire de denumiri
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  4. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 43 din 27.07.2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Ostrov, județul Constanța
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Coeficienții care stau la baza determinării salariilor de bază pentru funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Ostrov, județul Constanța
    • Coeficienții care stau la baza determinării salariilor de bază pentru personalul contractual, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Ostrov, județul Constanța
  5. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 44 din 27.07.2017 privind modificarea H.C.L. nr.84/26.09.2012 privind adoptarea Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local al comunei Ostrov
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  6. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 45 din 27.07.2017 privind completarea programului anual al achizițiilor publice pentru anul 2017
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Completare Plan de achiziții – iulie 2017
  7. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 46 din 27.07.2017 privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul I al anului 2017
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  8. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 47 din 27.07.2017 privind modificarea tarifelor pentru activitățile specifice serviciului de salubrizare a localităților prevăzute în Contractul privind delegarea gestiunii prin concesiune a unei părți a serviciului de salubrizare al „Asociației de dezvoltare intercomunitară Grup local de acțiune Deleni”, nr. 16/17.05.2012
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Modificarea tarifelor percepute de către IRIDEX GROUP SALUBRIZARE SRL şi aprobate în Hotărârea Consiliului Local nr.78/20.12.2016
  9. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 48 din 27.07.2017 privind trecerea unul teren din domeniul privat în domeniul public de Interes local al comunei Ostrov, situat în localitatea Ostrov
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Lista bunurilor (terenuri) identificate în comuna Ostrov, care vor trece din proprietatea privată în proprietatea publică a comunei Ostrov
  10. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 49 din 27.07.2017 privind completarea Anexei – „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Ostrov”, însușită prin HCL nr. 29/12.04.2017
    (adoptată cu 10 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Plan de situație – Scara 1:500
Proces-verbal: Încheiat în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 27.07.2017
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 27.07.2017