Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 28.02.2017

Data şi ora desfăşurării: 28.02.2017 14:00
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 82 din 23.02.2017
Ordinea de zi:
  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Modernizare și asfaltare străzi în comuna Ostrov, județul Constanța”
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  2. Proiect de hotărâre privind acoperirea definitivă a deficitului Secțiunii de dezvoltare în cuantum de 210.335 lei, din excedentul bugetului local
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea numărului maxim al asistenților personali ai persoanelor cu handicap ce vor fi încadrați la nivelul Primăriei Ostrov, pentru anul 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Acordului/Contractului colectiv de muncă pentru anul 2017 al angajaților din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii exercițiului bugetar pe anul 2016
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea planului anual de acțiune de interes local pentru repartizarea orelor de muncă în cazul persoanelor care prestează acțiuni sau lucrări de interes local pe baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractelor de închiriere a terenurilor și spaţiilor din domeniul public și privat al comunei
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  8. Proiect de hotărâre privind prelungirea termenului de valabilitate a PLANULUI URBANISTIC GENERAL al COMUNEI OSTROV, respectiv al satelor: Ostrov, Almălău, Esechioi, Gârlița, Galița, Bugeac
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul IV al anului 2016
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  10. Proiect de hotărâre privind desemnarea unor consilieri locali în Consiliul de administrație al Liceului „Regele Carol I” Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  11. Proiect de hotărâre privind darea in folosință gratuită a suprafeței de teren de 0,36 ha, din domeniul public al comunei Ostrov, în vederea construirii și punerii în funcțiune a unei noi Gospodării de apă și a 2.158 ml de străzi pentru Aducțiune apă brută și Rețele de distribuție - în localitatea Ostrov, județul Constanța din cadrul „Proiectului regional de dezvoltare a Infrastructurii de apă şi apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanţa în perioada 2014 – 2020”
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Preşedinte şedinţă: RUSU IULIANA
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 11
Consilieri absenţi: 4
  1. ARGINTARU IONUŢ-MĂDĂLIN (absent motivat)
  2. CĂCIULAN DANIEL (absent motivat)
  3. CONSTANTIN PETRICĂ (absent motivat)
  4. STOENICĂ MARIAN (absent motivat)
Hotărâri adoptate: 11
  1. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 5 din 28.02.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Modernizare și asfaltare străzi în comuna Ostrov, județul Constanța”
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Deviz general
  2. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 6 din 28.02.2017 privind acoperirea definitivă a deficitului Secțiunii de dezvoltare în cuantum de 210.335 lei, din excedentul bugetului local
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  3. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 7 din 28.02.2017 privind aprobarea numărului maxim al asistenților personali ai persoanelor cu handicap ce vor fi încadrați la nivelul Primăriei Ostrov, pentru anul 2017
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  4. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 8 din 28.02.2017 privind aprobarea Acordului/Contractului colectiv de muncă pentru anul 2017 al angajaților din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Ostrov
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  5. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 9 din 28.02.2017 privind aprobarea încheierii exercițiului bugetar pe anul 2016
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  6. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 10 din 28.02.2017 privind aprobarea planului anual de acțiune de interes local pentru repartizarea orelor de muncă în cazul persoanelor care prestează acțiuni sau lucrări de interes local pe baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Acțiunile și/sau lucrările de interes local care reprezintă obiectul Planului anual de acțiune
  7. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 11 din 28.02.2017 privind aprobarea prelungirii contractelor de închiriere a terenurilor și spaţiilor din domeniul public și privat al comunei
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  8. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 12 din 28.02.2017 privind prelungirea termenului de valabilitate a PLANULUI URBANISTIC GENERAL al COMUNEI OSTROV, respectiv al satelor: Ostrov, Almălău, Esechioi, Gârlița, Galița, Bugeac
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  9. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 13 din 28.02.2017 privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul IV al anului 2016
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  10. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 14 din 28.02.2017 privind desemnarea unor consilieri locali în Consiliul de administrație al Liceului „Regele Carol I” Ostrov
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  11. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 15 din 28.02.2017 privind darea in folosință gratuită a suprafeței de teren de 0,36 ha, din domeniul public al comunei Ostrov, în vederea construirii și punerii în funcțiune a unei noi Gospodării de apă și a 2.158 ml de străzi pentru Aducțiune apă brută și Rețele de distribuție - în localitatea Ostrov, județul Constanța din cadrul „Proiectului regional de dezvoltare a Infrastructurii de apă şi apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanţa în perioada 2014 – 2020”
    (adoptată cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • UAT OSTROV - listă străzi
Proces-verbal: Încheiat în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 28.02.2017
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 28.02.2017