Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 19.05.2017

Data şi ora desfăşurării: 19.05.2017 14:00
Locul desfăşurării: Sala de şedinţe a Consiliului Local Ostrov
Convocator: Dispoziţia primarului comunei Ostrov nr. 149 din 15.05.2017
Ordinea de zi:
  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local de Venituri și Cheltuieli, a bugetului de venituri proprii și Listelor de investiții al comunei Ostrov pe anul 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcțiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, pentru anul 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării municipiului Onești, județul Bacău și municipiului Câmpulung, județul Argeș la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă-Canal Constanța
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea contractelor de prestări servicii publice de salubrizare încheiate între Consiliul Local Ostrov și titularii gospodăriilor din comuna Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii în proprietatea privată a comunei Ostrov a unor terenuri situate în comuna Ostrov
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  6. Proiect de hotărâre privind atribuirea de loc de casă domnului Cazacu Victor în conformitate cu prevederile Legii 15/2003
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  7. Proiect de hotărâre privind deblocarea și utilizarea unei sume din fondul de rulment
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  8. Proiect de hotărâre privind reorganizarea Serviciului Voluntar pentru Situații de urgență din comuna Ostrov, județul Constanța
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul I al anului 2017
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico - economici aferenți investițiilor propuse în comuna Ostrov și a alocării din bugetul local a valorii cofinanțării aferentă „Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanța în perioada 2014 – 2020”
    Iniţiator: DRAGOMIR NICULAE, primarul comunei Ostrov.
Preşedinte şedinţă: CĂCIULAN DANIEL
Total consilieri: 15
Consilieri prezenţi: 14
Consilieri absenţi: 1
Hotărâri adoptate: 10
  1. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 30 din 19.05.2017 privind aprobarea rectificării Bugetului local de Venituri și Cheltuieli, a bugetului de venituri proprii și Listelor de investiții al comunei Ostrov pe anul 2017
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Bugetul local de Venituri și Cheltuieli
    • Lista de investiții al comunei Ostrov pe anul 2017
  2. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 31 din 19.05.2017 privind aprobarea Planului de ocupare a funcțiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Ostrov, pentru anul 2017
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Planul de ocupare a funcțiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Ostrov pentru anul 2017
  3. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 32 din 19.05.2017 privind aprobarea aderării municipiului Onești, județul Bacău și municipiului Câmpulung, județul Argeș la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă-Canal Constanța
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  4. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 33 din 19.05.2017 privind aprobarea contractelor de prestări servicii publice de salubrizare încheiate între Consiliul Local Ostrov și titularii gospodăriilor din comuna Ostrov
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Contract de prestări servicii publice de salubrizare
  5. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 34 din 19.05.2017 privind aprobarea trecerii în proprietatea privată a comunei Ostrov a unor terenuri situate în comuna Ostrov
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
    Anexe:
    • Lista bunurilor (terenuri) identificate în comuna Ostrov, care vor trece în proprietatea privată a comunei Ostrov
  6. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 35 din 19.05.2017 privind atribuirea de loc de casă domnului Cazacu Victor în conformitate cu prevederile Legii 15/2003
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  7. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 36 din 19.05.2017 privind deblocarea și utilizarea unei sume din fondul de rulment
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  8. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 37 din 19.05.2017 privind reorganizarea Serviciului Voluntar pentru Situații de urgență din comuna Ostrov, județul Constanța
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  9. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 38 din 19.05.2017 privind aprobarea situațiilor financiare pe trimestrul I al anului 2017
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
  10. Hotărârea Consiliului local Ostrov nr. 39 din 19.05.2017 privind aprobarea Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico - economici aferenți investițiilor propuse în comuna Ostrov și a alocării din bugetul local a valorii cofinanțării aferentă „Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în aria de operare a S.C. RAJA S.A. Constanța în perioada 2014 – 2020”
    (adoptată cu 14 voturi pentru, 0 voturi împotrivă, 0 abţineri)
Proces-verbal: Încheiat în şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 19.05.2017
Minuta: Şedinţa ordinară a Consiliului Local Ostrov din 19.05.2017